dissabte, 13 de juny del 2009

Ja ho tenim tot a punt!!!



Recull de premsa de diferents mitjans que han donat suport a la diada.




A poques hores per aquesta celebració, per aquesta gran diada en homenatge a tots els que van lluitar tant perquè els castells fossin un símbol de la nostra terra, només em resta tenir la camisa preparada.
Si us sóc sincera estic immersa en un sac de nervis, demà serà un dia especial, i pels que no em coneixeu sóc una persona que acostuma a viure els moments amb molta intensitat. Així doncs demà no podrà ser d'altre manera. Retrobar-me amb els xicots sempre és motiu d'alegria, demà encara més.
Us hi espero a tots!
PD. Durant aquests darrers dies diferents persones, entitats i colles m'han felicitat per aquest blog, a totes elles moltes gràcies i m'agradaria molt que participin de manera activa. D'entre elles em va arribar un mail d'un amic molt especial i que vull compartir amb vosaltres.
" Mar, voldria felicitar-te per l'aportació que fas i faràs en el nou blog del Sol, parcial o no, objectiva o no, segons per uns o altres.
A vegades es difícil ser imparcial, però el sentiment casteller no té color de camisa, així era el Sol, un apassionat dels castells, i se de que parlo, el meu pare va ser casteller a l'any 49 - tenia 15 anys-, als inicis d'una colla de castells a Vilafranca. Anaven actuar amb els xiquets de Valls, amb els del Vendrell, més tard amb l'Arbós, doncs la camisa era la mateixa per les colles, més o menys descolorida. Feien Castells independent de les sigles de la Colla. Ho va deixar per un accident casteller.
Crec que no tinc que afegir res més, tu seràs l'encarregada de fer gran el blog del Sol, apa!! "finito i pel medio", un petó. "

0 aportacions:

Publica un comentari a l'entrada

EL PAS DEL TEMPS


AQUEST BLOG

Em dic Mar Roca Sol i sóc la neta del Joan Sol. El meu avi era una persona especial, molt estimada i especialment amant del món casteller. La seva trajectòria castellera és molt amplia iniciant-se a Valls, amb les colles de la capital de l'Alt Camp, i passant, obviament, per la seva estimada Vilafranca del Penedès. Va ajudar a fundar la colla dels Castellers de Vilafranca i posteriorment va funcar els Xicots de Vilafranca, la colla dels vermells, la meva colla. Tot i que visc fora, vinc molt sovint i mai em perdo la festa major de Sant Fèlix. Col·laboro amb els Xicots assiduament i creia necessari recordar la figura del Joan Sol. Per això i per moltes altres coses ha nascut aquest blog.

ENS SEGUEIXEN ...

PRIMER MEMORIAL JOAN SOL

PRIMER MEMORIAL JOAN SOL

WEB DELS XICOTS

BLOG DELS XICOTS

MITJANS DE COMUNICACIÓ

MÓN CASTELLER

EL LLIBRE DE JOAN SOL

EL LLIBRE DE JOAN SOL

CREA LA TEVA COLLA

VISITES REBUDES